Jouw administratie, onze taak. Jouw droombedrijf, jouw focus!

We streven ernaar om zelfstandigen, KMO’s, start-ups en scale-ups volledig te ontzorgen, zodat zij zich kunnen richten op hun kernactiviteiten en groei.

Door onze focus op innovatie, persoonlijke aanpak en duurzaamheid, willen we niet alleen administratieve processen vereenvoudigen, maar ook bijdragen aan een efficiëntere en meer toekomstgerichte manier van ondernemen. Ons doel is om niet alleen een ondersteunende rol te spelen, maar ook een inspiratiebron te zijn voor bedrijven die willen groeien met vertrouwen en gemak.

Dreamcatchers Admin
right_bottom_02right_bottom_01
Financiële Administratie

Hoe We Werken

We gaan steeds zeer gericht te werk. We starten uit het verhaal dat je ons kan vertellen over je bedrijf. Want zeg nu zelf, de passie die je dagelijks uitstraalt met je bedrijf, die zetten wij om in administratieve, financiële, digitale en grafische daden.

Resultaten die u kunt meten

“Meten is weten” dat is ook zeker zo bij Digitale Marketing. Met onze tools en uitgewerkte plannen, bieden we je de mogelijkheden aan om de conversie en resultaten van onze acties te meten.

Gedetailleerde urenreportage
Klanten ontvangen een overzicht van de gewerkte uren en de bijbehorende taken.
Voortgangsupdates
Regelmatige communicatie over de status van lopende projecten en voltooide taken.
Overzichtelijke facturatie:
Heldere facturen met een specificatie van alle uitgevoerde diensten.
Toegang tot dossiers
Klanten kunnen op elk moment inzage krijgen in hun administratie en documenten via een gedeeld digitaal systeem.
Communicatie

Meer informatie nodig?

We zijn er om te helpen. Neem contact met ons op via telefoon, e-mail of via onze social media kanalen.